Thursday 14 February 2008

selamat hari val...opss

mula-mula aku ingat nak menulis. ber'bla-bla-bla'an tentang ulang tahun aku di ausie. aku telefon mama juga, sengaja nak cari pasal dengan meng'highlight' tarikh aku fly. mama ketawa sambil kata "orang takde keje memang macam ni. takpe takpe mama faham mama faham". siot jek memperli aku.

mama juga ada kata "tak payah le ingat tarikh-tarikh ni. biar orang lain ingatkan, baru seronok. tengok macam mama ni, mana penah ingat bufday sendiri. sedar-sedar je ada orang wish (aku la tu). bukan macam orang tu, sebulan sebelum bufday dia dah bising bising kal rumah pasal 'ada apa lagi sebulan ek?' (aku lagi la tu). kemudian nak throw party la konon. entah siapa laa nak datang. haha. joking joking cume k."

cet.

so.

malas ah aku menulis. ahh. xde xde! menyamfess!!! huh.


(merajuk laa kunun)







HA HA.

p/s: selamat menyambut hr jumaat. selamat ulang tahun pertama aku di ausie. selamat selamat ;)

No comments: