Wednesday 6 June 2007

soo in, double cheese dan teh oolong = aqbal

hidung aku berdarah lagi.
aku rasa ada salur darah yang dah pecah. aku dapat rasa ada bahagian yang bengkak sedikit. kadang-kadang hanya hidung sebelah kiri. kadang-kadang sebelah kanan pun sama. mungkin perubahan suhu. atau perubahan tekanan. dah 3 bulan lebih.
seperti biasa, aku sumbat dengan tisu. di aussie, tisu bagiku amat penting.
oh, teringat soo in, hidungnya juga pernah berdarah. abal, usah jeles sampai cederakan hidung sendiri. tak baik. sakit ni aku tak cari. he...he...he...
geramnya aku tak dapat makan mcD. dahla abal makan double cheese pulak tu. cet. tak aci betul! tak pasal-pasal faveret sama.
blanja abal teh oolong? aku akan cari yang paling kelat! ha...ha...ha...

abal, aku pun tak pernah minum teh oolong. usah risau aku belanja teh oolong yang kelat. aku taktau pun mana nak cari teh oolong kat mesia. aku tahu pasal teh oolong dari novel. cuba tanya yeopmi, mungkin dia pernah tekad nak cari teh oolong yang faisal tehrani sebut-sebut dalam 1515. he...he...he...kalau terlebih rajin boleh tanya faisal tehrani sendiri. laman web blog dia ada kat sebelah tu...

nampaknya tak pasal-pasal entri ni tentang ko. nampak sangat ko kena belanja aku bila aku balik mesia nanti. lagipun ko tak hantar aku kat klia. amat wajarlah ko belanja nampaknya. haha.

13 comments:

Anonymous said...

eleh, ingat klo hidung sama2 berdarah, ko ingat korg sama2 comel ke, xsama sekali... lagipon kan, semangat kim tae hee aku makin pudar dah... dah lame xtgok cte dia... tggu cte baru the restless...

aku suke double cheese dah lame eh, ko yg tiru aku nih... xpe laa, aku beralih ke burger king, double mushroom, sedap jgak n lagi kenyang..

ingat ko masukkan nama aku dlm blog ko, aku leh popuar ke? ahahah
=p bajet blog ko popular sgt laaa... ahahaha..... wlaupapepon, thanks, aku xbayar pon tajaan utk iklankan name aku hahaha

-aqbal qaqa-

rukiah mahmood dan anak-anak said...

alamak. kenapa burger king ada dabel mashrum. aiseyh.

aku nak popularkan ko? xlogik langsung ayat ko tuh. aku xsebarkan kat sesape pun aku tulis pasal ko. aku hanya nak bgtau, entri aku hari ni pasal soo in, pasal dabel cheese, pasal teh oolong, pasal ko.

ko bukan watak utama. kah...kah...kah... (aku yg kejam)

dan bukan untuk mempopularkan ko jugak. g=

aku lupa masukkan pasal sesuatu.

siapa tahu ada sejenis burger ni, yang takde daging, hanya telur shj namanye apa?

A: Benjo
B: Banjo

sila2 bg pandangan!

whilewhiting said...

haha. banjo tu name music. burger telur is benjoo. terjawab x?? hehehe

mostlyepiphanies said...

Hmm...enggak tahu sik.
Yang pastinya,kalau terhantuk dahimu ke tingkap ka,nanti benjol dahi!!

Kah,kah.

Anonymous said...

ada burger tu,memang ada telur tapi yang bestmyerr campur kaya,slurpp,x percaya?cubalah

rukiah mahmood dan anak-anak said...

while,
bukan benjo ke?

red,
kah,kah,kah...

anonymous,
burger telur campur kaya? wah. kalau anda orang melayu memang betullah kata faisal tehrani, orang melayu memang kreatif.

saya pernah makan roti telur dengan jem strawberri. slurrpp, memang sedap! =)

rukiah mahmood dan anak-anak said...

harap boleh letak nama buat sesiapa yang komen, sebab kalau komen anda tak best a.k.a. menghina saya, boleh saya hunt dan sepak dengan pemukul lalat! (acah je)

jika tidak, komen anda amat-amat dialu-alukan. terima kasih!

tapi kena letak nama la...ok!

whilewhiting said...

uuhhu. takutnyer akoo qila ni. x letak name pun kene penyepak. hehe. memain je. btol la benjo.

Anonymous said...

serius, aku pegi pasar malam, aku tgok tertulis, 'bAnjo'
anyone, supportplease ehehe.. ;p

-qaqa'-

rukiah mahmood dan anak-anak said...

while @ ana,
maceh2 support aku (n_n)

qaqa,
len kali ko g gerai bEnjo itu, cuba ko tanya dia, 'bang, asal mana?' ehehe...

whilewhiting said...

orang kat gerai tu pun manusia. mesti die tersalah tulis banjo tu. lagipun, mmg ader org panggil banjo. but the name is really benjo. hmm, cube google word banjo. sure kluar music the related articles. x kesah la mende tu banjo ke benjo. asal bleh makan and sedap. wehee. dah2 aqilah. jangan gaduh2 dei. ^_^

whilewhiting said...

http://en.wikipedia.org/wiki/Banjo

follow this link :P

rukiah mahmood dan anak-anak said...

while @ ana,
maceh for the link! (^_^)
abal ni ha, gado ngan aku pasal banjo ke benjo. hei kamu, encik "qaqa", sila ke link kat wikipedia tuh. aku xsangka ko makan instrumen muzik, abal...hahaha