Tuesday 7 August 2007

anak ayam saya ;)

saya rasa anak ayam ni comey sangat! lagi satu, takde anak ayam kat dunia yang boleh pusing kepala 360 darjah. bising pulak tu...bagi meriah sikit blog ni kan? ;) lepas tu, kalau ditekan pandai pula melompat...geli hati betul...oh ya, nama dia delta sebab kaler dia hijau, warna rumah sukan saya dulu. ada siapa-siapa nak amek anak ayam warna kuning pulak??? ;p

p/s: ana, ape kata ko adopt anak ayam warna kuning? (walaupun aku tau ko rumah merah dulu)

bising kan anak ayam ni???






aaaaaaa....comelnya dia lari.....!!!
maaflah, terpoyo sedikit. ;p

3 comments:

Anak Singa said...

sah takde kerje budak ni

Anonymous said...

mak aih wat memekak je ma....

akira said...

anak singa,
buat-buat tak ada kerja.

anonymous,
kalau memekak tak payah la dengar. kan ada butang mike tu, boleh dimutekan. (maaf aku bengkek sket dengan sesetengah orang anonymous ni)