Friday 20 July 2007

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!

nahas pesawat Nuri. 18 Nuri terhempas dan 95 wira dan wirawati negara terkorban sejak 39 tahun lepas. paling terbaru, 6 anggota meninggal. Mereka yang terkorban ialah juruterbang Kapt Nor Azlan Termuzi, 29; dan pembantu juruterbang Kapt Nor Intan Asykeen Mohd Arof, 27; serta Sjn Khusnizam Ariffin, 34, Sjn Mohd Azmie Md Yassin, 35; Laskar Udara Kanan Saifulizam Alias, 28; dan Laskar Muhammad Ridzuan Ahmad, 27 tahun. seorang sebaya abang aku, 2 orang lebih muda dr abang aku, semua diorang ni lebih muda dr mama aku.



lepas tu baru sekarang nak tukar pesawat????



aaarrrgggghhhhh.....ya Allah.....aku tak pahaaammmmmm....!!!!!


p/s: susahnya jadi pemimpin. apapun, aku sangat sangat harap kerajaan malaysia ambil peranan. tolonglah, tolonglah....berapa banyak lagi orang-orang hebat negara nak mati hanya sebab pesawat dah tua dan sepatutnya diganti?!

No comments: