Saturday 31 May 2008

free e-zine


aku dijemput untuk sumbangkan karya dalam free e-zine yang bakal terbit nanti oleh seorang penulis terkenal. sejujurnya aku terharu walaupun aku gusar yang aku bakal banyak merapuk.

maka diharap kamu usah hairan jika ada di antara posts aku dalam blog ni yang bagai tersasar sedikit dari realiti, sebab aku merekaciptanya untuk dijadikan karya e-zine itu nanti.

dan jika kamu lihat dan baca tulisan yang lebih kurang sama di e-zine tu dengan apa yang aku masukkan dalam blog ni, maka tahniah, karyaku sudah terpilih. dan jika kamu mahu beri apa-apa cadangan atau komen atau pujian, kamu sentiasa dialu-alukan. moga karya-karya aku jadi makin gempak dengan berlalunya hari, ameen. mana tau satu hari ada rezeki aku dalam bidang penulisan ni, kan. insyaAllah aku akan hargainya sebaik mungkin.

dan ya, seperti yang kamu nampak dalam gambar di atas, sesiapa pun boleh hantarkan karya. maka usah malu mencuba. untuk maklumat lanjut, boleh klik sini

sekian, selamat hari minggu :)

6 comments:

Mesin Kata said...

uuu~ ada org tu jd penulis ezine.

=)

cayalah budak kecik!
semangat!!!

akira said...

shhh..buat nye x kuar..segan maa..

anamunawwarah said...

congrate qila:)

akira said...

tengkayu ana :) epi belated beday (lg skalik wish beday..hehe)

aqilah ilham said...

woww!taniaah~
hebat la diee ^^

akira said...

budak name aqilah mmg hebat ;)

*wink wink*