Friday 6 June 2008

todai

jiwaku resah.
gelisah.
tak tentu arah.
takpe takpe. dua jam lagi. ahh..makanannn..cepatlah dikau sampai.

tadi baru aku tau seorang senior aku dah ke *todai. todai. todai. TODAI tuu..! ahh..sugoiii..aku membayangkan seorang budak kecik yang masa muda-muda lagi sudah tau pasal todai, kemudian dengan inspirasi itu dia belajar bersungguh-sungguh. iya, nak buat macam mana, aku kenal todai lambat. tak apelah tu.

tapi kemudian ilham datang. apa kata, ambil degree dalam atmospheric science kat todai? universiti jepun rajin buat research dalam bidang ni, especially tentang urban climate, area yang aku minat. dou desu ka? mau?

emm. bunyinya macam sangat menarik. lepas exam aku nak fikir pasal benda ni. buat apa yang patut. Tuhan, adakah untuk aku peluang..?

+stadi. exam belum habis, ngek.

-ciss..aku laparlahh..



*todai= tokyo daigaku a.k.a. tokyo university

p/s: selamat menyambut hari jumaat :)

No comments: