Wednesday 17 October 2007

hari kayu

ini haku ;-)

haku tinggal di tingkat dua.

pagi-pagi, haku buat regangan badan dulu.

lepas tu, haku buat tekan tubi.

hobi haku ialah memanjat pokok. pokok rambutan baginya paling seronok.

kadang-kadang, haku suka meniarap.

haku ni pandai gimnastik juga tau!

walaupun haku banyak main, tapi dia suka hujan. bila hujan, dia suka pandang ke luar untuk tunggu pelangi.

bila malam, haku pakai selimut tebal-tebal supaya dia tak rasa sejuk dan jatuh sakit. oyasuminasai!



p/s: hari ini hari kayu sebab aku baru beli mainan kayu- haku dan jungle dominoes (kalau peka akan perasan ia latar cerita haku). tujuannya untuk stimulate pemikiran aku dan jadi ubat kepenatan dan kebosanan aku. hari ini istimewa, sebab akhirnya baju raya aku sampai juga dan aku sangat sukakannya! terima kasih, maksu. terima kasih, acik yus! ;-) alhamdulillah...yippee!!!

No comments: