Friday 29 May 2009

page 129

i actually eventually bought twilight novel today. lepas beli pegi lab nak sambung buat assignment, tapi excited dengan buku baru makanya took time kejap bace (cadangnya) beberapa muka surat. sambil tu tak sedar orang sekeliling buat ape.

until tengok muka surat- 22. shoot. muke surat 22 dah..? giler lah. thrill belum start; bella baru nampak edward pertama kali. lepas ni entah ape jadi, part mane lah yang edward tahan kereta dari langgar bella tu..uwm..

assignment. assignment. tutup novel kemudian sambung. cepat lah habis, cepat lah hantar, cepatlah selesai keje ni. isnin depan japanese listening test, jumaat speaking test pulak. pukul 550pm, time tu konfem dah gelap. orang last untuk speaking test. dakedo yoku dekitai kara, ganbaranakute wa ikenai yo. iro iro na koto wo hanasu no ga dekiru ni naru to, yokatta ne. (tapi nak skor, so kene stadi. dah banyak yg blaja n makin pandai, syukur sangat)

tadi saigo no yokomizu sensei to seminaa datta, kitto koishii da ne. sensei, doumo arigatou gozaimasu! (last seminar ngan yokomizu sensei, pasni mesti akan rindukan dia. sensei, thanks a lot!) despite of kelas yang bising, tadi best sebab aku bg byk contoh and sensei puji2 and pembantu sensei pn puji2 and kawan aku puji2 and..mmg best :D kawan aku kate 'oo looks like ur brain is really working right now'. aku sengih aje.

hari ni sejuk lampau. balik-balik buat milo dulu. minum panas-panas, lepas ni rasenye nak buat lagi secawan. malam ni buat roti telur, syg kte aku dah makan megi banyak sgt, padahal dah nak exam. lepas tu kantoi itu ini, takut tapi rasenya aku patut bersyukur. sebab kalau mengharapkan aku sendiri mengaku..entah lah. kadang-kadang aku bukanlah sangat kuat.

p/s: selamat menyambut hari jumaat ;-]

No comments: